5 کمپین اینفلوئنسری که واقعا به موفقیت رسیده‌اند

5 کمپین اینفلوئنسری که واقعا به موفقیت رسیده‌اند

کمپین اینفلوئنسری بعنوان یکی از تاثیرگذارترین استراتژی‌های اینفلوئنسری شناخته شده اند. مخاطبین جدید اضافه شده‌اند، تصویر برند بهبود یافته، حجمه و جذب افراد نیز بدست آمده…. بسیاری از برندها به نتایج خوبی دست یافته‌اند، ولی تعداد خیلی کمی می‌دانند که چگونه از پتانسیل کمپین اینفلوئنسری مانند این کمپانی‌ها به سود خود استفاده کنند. حال سینرجی مدیا این کمپین‌ اینفلوئنسری را جمع کرده است و می‌توانیم نگاهی به آنها بیندازیم.

 

1) دنیل ولینگتون

این سازمان دیدبانی استراتژی اینفلوئنسری خود را منحصرا براساس کمپین‌هایی با اینفلوئنسر‌ قرار داده. در محلی که تمایز مشکل است چگونه می‌توانند در کنار دیگر برندها دوام بیاورند؟ آنها این کار را با یک عمل منحصر به فرد که اینفلوئنسر‌ها در قالب یک پیام آنرا بیان می‌کنند انجام می‌دهند.
با این وجود که از صدا و تریبون اینفلوئنسر‌ها استفاده می‌کنند، تیم اطمینان حاصل می‌کند که آنها وفادارانه ماهیت سازمان را مخابره می‌کنند و آنها همان سبک زندگی را ارائه می‌دهند که مد نظر سازمان دیدبانی است.
در پیج آنها در اینستاگرام که این کار به چه خوبی انجام می‌شود و چگونه آنها به یک استایل ساده و همگن دست یافته‌اند، آن هم با وجود منابع مختلف و متعدد.
این خیلی خوب بنظر می‌رسد اما ROI چطور؟ اگرچه این اطلاعات برای 2 سال پیش است اما این شروع در سال 2015 با 15000 دلار درامدی معادل 220 میلیون دلار بدست آورد.
علاوه بر این آنها تجارت انبوهی ایجاد کردند که با وجود ادامه همکاری آنها با کمپین اینفلوئنسری ها، کابران در هشتگ #danielwellington (هشتگ شخصی خودشان) عضو شدند که الان بیش از 1،700،000 پست در اینستاگرام دارد.

 

2) نوشابه لاگاوولین

بعضی اوقات پدیده‌ای بسیار زیبا اتفاق می‌افتد : یک اینفلوئنسر ماهیت و ذات یک برند را مجسم می‌کند. مثلا این همان چیزی است که برندهای شامپو با بازیگران زنی که موهای زیبایی دارند انجام می‌دهند.
در مورد نوشابه لاگاوولین، آنها تجسم شخصیتی خود را در Nick Offerman پیدا کردند. کسی که با بازی کردن استویک و نقش‌های مردانه شناخته شده است، بازیگر نقش Ron Swanson در سریال Parks and Recration.
به لطف حضور در یک ویدیوی 45 دقیقه ای که در کنار آتش نشسته و نوشابه می‌خورد، آنها به جایگاه مخاطبین خوبی دست یافتند که باعث معروف شدن ویدیو شد.

 

3) گلاسیر

بعضی از برندها کمپین اینفلوئنسر ها را اداره می‌کنند مانند Taylor Swift ، و از آنها می‌خواهند که محصولاتشان را بعنوان محصولی عالی و جادویی پیشنهاد کنند. گلاسیر فکر کرد که اگر مشتری‌هایی که محصولاتشان را استفاده می‌کنند زنان واقعی معمولی هستند پس اینفلوئنسر‌ها هم باید همینطور باشند.

 

4) فیال باکا

فیال باکا یک آژانس اینفلوئنسری سوئدی است که ورودشان را به اسپانیا اعلام کردند، آماده برای تغییر و تحول در در کمپین‌های اینفلوئنسری. آنها در وب‌سایت‌شان تیم خود را معرفی کرده اند، درمورد ایده‌ها و اهدافشان صحبت کرده‌اند، و حتی بعضی رسانه‌ها و اینفلوئنسر‌ها برای اطلاعات بیشتر با آنها ارتباط برقرار می‌کنند.
در همین حال دو اینفلوئنسر نشریه‌هایی با محصولات عجیب مانند جارو و ماهیتابه پست کردند.
پس ارتباط اینها چیست؟ مسلم است که این آژانس وجود ندارد، همه ابن کارهای رمزآلود برای معرفی کتاب La Bruja (“The Witch”) از Camilla Läckberg و اسم آژانش نیز همان اسم شهر موجود در رمان است.
شاید آنها نتوانستند در ایجاد هیجان زیاد موفق باشند، ولی ما باید بفهمیم که این کمپینی بود که داستان‌های واقعی را تبلیغ می‌کرد.

فیال باکا Fjällbacka

 

5) AEG

یک برند لوازم خانگی است که در آن می‌خواستند ارزش‌های ابداعات و نوآوری‌هایشان را مخابره کننده و از طریق یوتیوب، توییتر و اینستاگرام به مخاطبین جدید دست پیدا کنند. ابتدا آنها فعالیت‌هایشان را با استفاده از سفیرهای برند در دنیایی از خوش‌گذرانی و در معرض دید انجام دادند. با ریتوییت و به اشتراک گذاری در فیسبوک.
آنها بدنبال همکاری با افرادی بودند که مشخصاتی مانند پروفسورهای روانشناسی، شیمی‌دان های غذایی، و کاربران اینستاگرام داشتند تا به سوالاتی پاسخ دهند که سابقا توسط سرآشپز‌ها پاسخ داده می‌شد.

View this post on Instagram

Twosday. #EF2019

A post shared by AEG (@aegworldwide) on

 

6) کمپین بعدی شما باشید

به ما پیام بدهید و ما به شما خواهیم گفت که چطور می‌توانیم بیزنس خود را با کمپین اینفلوئنسری ما با اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی اینفلوئنسر‌های مان گسترش دهید. یا با ثبت نام در سینرجی مدیا اطلاعات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

Admin
نویسندهAdmin

دیدگاهتان را بنویسید