کمپین اینفلوئنسر ها: بهترین استراتژی آنلاین

کمپین اینفلوئنسر ها: بهترین استراتژی آنلاین

در حال حاضر اگر صاحب برند یا کسب و کار خاصی هستید و میخواهید مشهور شوید، راه کلیدی برای افزایش فروش، آگاه سازی مشتریان، قوی سازی تصویر برند، افزایش تعهد و مشارکت چیست؟ همه به یک جواب مشابه فکر می کنند: شناخته شدن در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی !

این روزها، استراتژی اصلی آنلاین به دست آوردن اهداف و همکاری با کمپین های اینفلوئنسر هاست.

اینفلوئنسر ها و بازاریابی: یک چرخه یا ترکیب از کارها با ارتباط است.

 

با سینرجی مدیا اگر اینفلوئنسر باشید و یا مالک یک برند و به دنبال راهی برای پیشرفت با سرعت و سلامتی هستید، سینرجی مدیا بستری است که به دنبال آن می گردید.

” اینفلوئنسر ها به شناخته شدن برند شما کمک می کنند. “

اینفلوئنسر ها چه کسانی هستند؟

اینفلوئنسر شخصی است که دارای اقتدار، مشروعیت، موقعیت و با مخاطب کافی دارند تا برای یک برند یا نشان تجاری مخاطب یا مشتری جذب کنند.

 

مزایای را اندازی کمپین اینفلوئنسر ها برای برند شما چیست؟

مزایای زیادی برای شناخته شدن برند شما وجود دارد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

1. در سینرجی مدیا همه ما اینفلوئنسر هستیم. امروزه تنها داشتن چند میلیون فالوور به معنای اینفلوئنسر بودن و جذب مشتری نیست.

2. میکرو اینفلوئنسر ها باند می سازند!

3. میکرو اینفلوئنسر های کوچکتر در کنار هم سطح بالایی از همراهی را با کاربران در اجتماع خود ایجاد می کنند.

4. ایجاد حس مثبت در مقابل برند.

5. اینفلوئنسر ها قابلیت اطمینان را به محصول خود می دهند.

6. باعث شناخته تر شدن برند می شوند.

7. محتوی سازی شخصی برای نام تجاری ایجاد خواهد شد.

مزایای کمپین اینفلوئنسر ها چیست ؟

 

چه کسی این اشخاص را تائید می کند؟

مشاوران و محققان ما طی مصاحبه ها و جلسات متمادی صلاحیت این چرخه یا ترکیب از کارها با ارتباطات را بررسی می کنند:

مصاحبه با مدیریت سینرجی مدیا: در سینرجی مدیا ما میگوئیم که هر کسی می تواند یک اینفلوئنسر باشد بدون توجه به تعداد دوستان و فالوورهایی که دارد. برای نام تجاری این موضوع اثر بسیار مثبتی دارد، چرا که همه ما میخواهیم افرادی را که مثل خودمان هستند را ببینیم. اگر این افراد در مورد محصولی صحبت کنند و یا آن را به دیگران پیشنهاد کنند، به کمپین بازاریابی سرعت و اعتبار می بخشند. و اگر در چنین حالتی از پلتفرمی مانند سینرجی میدیا استفاده شود، یک کمپین می تواند با تعدادی اینفلوئنسر و هزاران فالوور که همگی محصول مشابهی را پیشنهاد می دهند، ایجاد شود.

همچنین اینفلوئنسر شخصی است که بخاطر شناخته شده بودن در شبکه های اجتماعی چه به صورت آنلاین و چه آفلاین می تواند ایده هایی در باره ترند و ژانر روز ایجاد کند و روی دیگر افراد تاثییر گذارد.

اینفلوئنسر ها چه کسانی هستند؟

 

اگر با وجود مطالعه این مطلب و یا شنیدن حرف های افراد حرفه ای هنوز درباره کمپین های اینفلوئنسر ها مطمئن نشده اید، پیشنهاد می کنیم سری به اخبار و آموزش های قبلی ما در سینرجی مدیا بزنید.

Admin
نویسندهAdmin

دیدگاهتان را بنویسید