هلو کیتی : موفقیت بازاریابی اینفلوئنسر ها

هلو کیتی : موفقیت بازاریابی اینفلوئنسر ها

بازاریابی اینفلوئنسر ها یا همان اینفلوئنسر مارکتینگ چیزی است که بیشتر برندهای تجاری از آن در استراتژی های خود استفاده می کنند. برخی از شرکت ها از اینفلوئنسر ها در لحظاتی خاص استفاده می کنند، مثلا برای معرفی محصول جدید یا رویدادی خاص. از نمونه های جالب می توان به شرکت تولید ساعت دنیل ولینگتون و بازاریابی اینفلوئنسرهایش اشاره کرد. در سینرجی مدیا به شما میگوئیم که نکته کلیدی در برقراری ارتباط با دنیای امروز چیست و چطور شرکت های بزرگ دنیا این کار را می کنند.

 

 اینفلوئنسر مارکتینگ

در سال 1974 برند هلوکیتی (Hello Kitty) که یکی از شخصیت های مشهور دنیا بود و برند محصولات و بازی های الکترونیکی مخصوص به خود را داشت شروع به گسترش فعالیت در جهان کرد. این شرکت حتی سفیری در ژاپن در آسیا هم داشت.

برای همراه شدن با زمان خود، این شرکت به میکرو اینفلوئنسر ها که همان افراد مشهور با تعداد فلوور کم بودند روی آورد تا محصولات خود را در شبکه های اجتماعی شناخته شده تر کند