باورهای نادرست درمورد اینفلوئنسرها
تعداد زیادی باورهای نادرست درمورد اینفلوئنسرها و کاری که میکنند وجود دارد. بعضی از مردم ممکن است آنها را با داشتن زندگیهای عالی و بدون نقص تصور کنند که هیچ مشکلی ندارند و دنیا را از پشت عینکهایی به رنگ رز تماشا میکنند. ولی آنها ممکن است در اشتباه باشند! اینفلوئنسرها مردم عادی هستند، درست مانند ما. بخاطر همین است که ما آنها را دوست داریم و حرفشان را باور میکنیم. سینرجی مدیا این مورد و دیگر افسانههای محلی درمورد اینفلوئنسرها را رد میکند. زیرا اینفلوئنسرها مردم واقعی هستند و بعنوان مصرفکننده ما آنها را دوست داریم.
آنها با هر برندی که به آنها پول بدهد کار میکنند.
یک اینفلوئنسر خوب همیشه وقتی فرصت همکاری با یک برند پیدا میکند در تطابق با ضوابط شخصی خودش عمل میکند.
آنها به ارزشهای خود وفادار هستند و در کمپینهایی که چیز با ارزشی به جامعه هوادران آنها اضافه کند شرکت میکنند.
آنها بخشی از یک زوج عالی و بینقص هستند.
از دیگر باورهای نادرست درمورد اینفلوئنسرها که مردم فکر میکنند شریک زندگی آنها(اینفلوئنسرها) نیز عالی و بینقص است، عکسهای دو نفری آنها زیباست، رویاهای بزرگی را به اشتراک میگذارند و هیچ وقت بحث و جدل نمیکنند. اما هیچ چیز نمیتواند جلو تر از راستی قرار گیرد و واقعیت این است که اینفلوئنسرها در عاشقی آسیب میبینند درست مثل ما، و نیاز به بهبود قلب شکستهشان دارند.
آنها همیشه و در هر لحظه خارقالعاده بنظر میرسند.
با وجود اینکه آنها در عکسهای اینستاگرام شان الهی بنظر میآیند، اینفلوئنسرها مانند ما فانی هستند. آنها با چشمان خوابآلود از خواب بیدار میشوند و با پیژامهی پشمی به خواب میروند.
آنها هیچ وقت یک لباس را دو بار نمیپوشند.
این طبیعی است که اینفلوئنسرها بهترین ظاهر خود را در رسانههای اجتماعی به نمایش بگذارند و لباسهایی را که برای اولین بار میپوشند به رخ دیگران بکشند. اما در زندگی روزمرهشان آنها یک لباس را بیش از یک بار میپوشند، درست مثل هر شخص دیگری و این نیز یکی دیگر از باورهای نادرست درمورد اینفلوئنسرها می باشد.
آنها همیشه در رستورانها غذا میخورند.
با توجه به عکسهایشان بنظر میرسد که اینفلوئنسرها هیچوقت در خانه غذا نمیخورند. بهترین چیز درمورد آن اینست که ما مکانهای جدید و خوبی را برای صرف وعده غذایی کشف میکنیم.
آنها صبحانههای سالم و مقوی میخورند.
آووکادو، دانههای چیا، کلم. اینها غذاهای مخصوص عکاسی از صبحانهی اینفلوئنسرها هستند چرا که آنها قطعا عکسی از نان تست سوخته را در رسانههای اجتماعی منتشر نمیکنند.
آنها فقط دوستانی دارند که اینفلوئنسر هستند.
در حالیکه آنها موارد مشترک زیادی با دیگر اینفلوئنسرها دارند، آنها دوستانی هم از دوران کودکی، محل کار، و دانشگاه دارند. این دوستان نیز برای آنها مهم هستند.
آنها شغل دومی ندارند.
ساختن یک اجتماع آنلاین، تولید محتوای باکیفیت، منطقی بودن و جذب کردن مردم برای چیزی که باید برایشان بگویید کار سختی است. اما تعداد خیلی کمی میتوانند این کار را بعنوان تنها شغل خود انجام دهند، بیشتر اینفلوئنسرها شغل دیگری دارند و وقتهای آزاد خود را به توسعه برند شخصیشان بصورت آنلاین اختصاص میدهند.
کار آنها آسان است.
هر پیامی که در شبکههای اجتماعی از یک اینفلوئنسر منتشر میشود دارای وزن خاصی میباشد، به آن فکر شده و سرپرستی شده است. اینفلوئنسر بودن به ساعتها کار و مقدار زیادی تجربه نیاز دارد.
اینفلوئنسر بودن یعنی شما تعداد بسیار زیادی دنبالکننده دارید.
کیفیت محتوایی یک اینفلوئنسر چیزی است که واقعا بیشترین اهمیت را دارد، حتی مهمتر از تعداد دنبالکنندههایشان. یک اینفلوئنسر واقعی باید روی داشتن نرخ اشتغال سنگینی در رسانههای اجتماعی تمرکز کند چرا که این چیزی است که واقعا تاثیر آنها روی مخاطبینشان را نشان میدهد. برندها وقتی بین تعداد دنبالکنندهها و اثرات متقابل آنها در یک اکانت فاصلهای میبینند مشکوک میشوند، چون واضح است که آن اینفلوئنسر دنبالکنندههایش را خریدهاست. ساختن یک اجتماع از دنبالکنندههای وفادار خیلی بهتر است تا داشتن تعداد زیادی دنبالکننده غیر واقعی که مجذوب محتوای شما نیستند. اجتماع آنهاست که اینفلوئنسرهای کوچک را بسیار ارزشمند میکند.
بنابراین، با رد کردن تعدادی از این افسانههای محلی، چیزی که روشن میشود این است که اینفلوئنسرها دقیقا همان مرم عادی هستند که از عکسهایشان در رسانههای اجتماعی مراقبت میکنند و کسانی که اجتماعی از دنبالکنندههای وفادار را تشکیل دادهاند.