21 برند برتر اینفلوئنسر زیبایی که باید امسال دیده شوند

21 برند برتر اینفلوئنسر زیبایی که باید امسال دیده شوند

اینفلوئنسر‌های زیبایی در اینستاگرام با نمایش گسترده، نگاه جسورانه و استایل‌های نامتعارف که مسیر اصلی(سنتی) را به چالش می‌کشد صنعت را به لرزه درمی‌آورند. همينطور که وارد سال جدید می‌شویم بیایید نگاهی بیندازیم به بعضی از تاثیرگذارترین های زیبایی و وبلاگ نویس هایی که باید ببینید.

برای این لیست ما تعدادی از اینفلوئنسر‌های زیبایی در اینستاگرام را انتخاب کرده ایم، و همچنین نگاهی به اعداد و ارقام انداختیم تا برای شما تعدادی از ستاره های در حال رشد و اینفلوئنسر‌های زیبایی را به ارمغان بیاوریم که ممکن است تا به حال چیزی از آنها نشنیده باشید. برای دیدن بهترین ها لیست زیر را چک کنید.

 

1) هدا کاتان

هدا کاتان، بیشتر به واسطه‌ی کارخانه لوازم آرایشی و زیبایی شناخته شده است او “هدا بیوتی” بهترین تاثیرگذار زیبایی در فاکتورهای درامد زایی را تاسیس کرد. این حساب 34.5 میلیون دنبال‌کننده دارد! اگر چه این صفحه برای برند شخص اوست اما او همچنان با صنایع زیبایی دیگر همکاری می‌کند مانند “سفورا”.

بخش زیادی از فضای پروفایل او به دیگر اینفلوئنسر‌ها اختصاص دارد و به آنها مجالی برای به نمایش گذاشتن آرایش‌های خیره‌کننده شان و آمورش آن می‌دهد. (طبیعتا با استفاده از محصولات خودشان)

در حساب شخصی او با 517 هزار دنبال‌کننده، کاتان همچنین نمایندگی غول‌های فشن مانند “دیور و چنل”، به همراه عکاسانی که از قبل با آنها کار کرده است مانند “چن‌من” را انجام می‌دهد.


 

2) جنل سلدون

جنل سلدون هم اینفلوئنسر زیبایی و هم فشن با 356 هزار دنبال‌کننده اینستاگرام است. او با تصاویر مد و فشن از مخاطبینش پذیرایی می‌کند و لحن تند را چاشنی کارش می‌کند.

او با نام‌های بزرگی همچون “جوسی کوتور” ، “فور اور21” ، “تایگر میست” ، “لاوینگ تن” و برندهای آرایشی مانند Sev Laser Aesthetics همکاری می‌کند.

جنل سلدون همچنین نمره بالایی را از تجزیه و تحلیل سینرجی مدیا که مخصوص اینفلوئنسر‌ها است بدست آورد که نشان‌دهنده قدرت و جذب دنبال‌کننده های حقیقی و توسعه است همانطور که فعالیت یک اینفلوئنسر باید اینچنین باشد.

در سینرجی مدیا شما می‌توانید اینفلوئنسر‌هایی که می‌توانند مخاطبین تان را مجذوب خود کنند پیدا کنید. به کمک ما می‌توانید برند خود را به نمایش گذاشته یا برایش تبلیغات نمایید.


 

3) جیمز چارلز

امروزه اینفلوئنسر‌های زیبایی و آرایش تنها زنان نیستند. در صدر مردانی که در صنعت زیبایی فعالیت می‌کنند جیمز چارلز قرار دارد.

در سن تنها 19 سالگی اولین کاور بوی (پسری که عکسش بعنوان مدل روی جلد مجلات قرار گیرد) جمیز چارلز حساب یوتیوب و اینستاگرام خود را با هر کدام بیش از 15 میلیون دنبال‌کننده تاسیس کرد.

یک هنرمند خودآموخه در حوزه آرایش که به انجام بهترین و خیره کننده ترین آرایش چشم و آموزش آن معروف است. چارلز حتی با همکاری Morphe Brushes پالت و قلم‌مو عرضه می‌کند.


 

4) کندی جانسون

جانسون یک اینفلوئنسر زیبایی با 1.8 میلیون دنبال‌کننده است.

کار ها و آموزش‌های او از فشن‌های سطح بالا گرفته تا آموزش‌های ساده را شامل می‌شوند. مانند : چگونه بدون خط چشم، عالی بنظر برسیم…
استایل و شعار کاری او به این صورت خلاصه می‌شود : “همیشه شیرین اما یکم گانگستری”.
جانسون با باکسی چارم ، یک ارائه دهنده خدمات زیبایی بصورت ماهانه مشارکت و با برند هایی مانند SugarBearHair یک مکمل جویدنی ویتامین برای افزایش سلامتی و رشد مو همکاری می‌کند.


 

5) ام فورد

بعنوان معرفی یک شخصیت متفاوت ام فورد را برای شما در نظر گرفته‌ایم، یک اینفلوئنسر زیبایی که از بلاگر بودن کار خود را آغاز کرد و کارش را در اینستاگرام و اکانت یوتیوب گسترش داد ولی همچنان به کارش در اکانت بلاگ خود ادامه داد.
اما فورد با بقیه اینفلوئنسر‌های زیبایی معمولی متفاوت است : او از جوش‌های زیادی رنج می‌برد اما این موضوع او را متوقف نمی‌کند با دنبال‌کننده‌های کمی کمتر از 1 میلیون در اینستاگرام و 1.1 میلیون در یوتیوب.
او بیانیه‌ای برای کمپین قدرت‌مندش #redefinepretty تنظیم کرد که در آن تجمع و تحکم خال‌ها و لکه‌ها روی پوست ( مانند آکنه، اسکار و ماه‌گرفتگی) را مد نظر قرار داده بود.
ام فورد در حال حاضر سفیر برند Olay UK است.


 

6) مانی گویترز

یک اینفلوئنسر خودآموخته دیگر برای مردان که 4.6 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام و پست‌هایش ترکیبی از آموزش‌های آرایشی، مرور محصولات، سبک زندگی، و حتی بعضی چالش‌های آرایشی مانند : “چگونه از یک آرایش با کیفیت پایین استفاده کنیم” است. ولی درواقع کار اصلی او آرایش‌های دیدنی از چشم است.
گویترز همانند کندی جانسون با کمپانی BoxyCharm مشارکت می‌کند. او همچنین با برندهایی مانند Lunar Beauty و حتی promos همکاری می‌کند (نام بزرگ دیگری در میان اینفلوئنسر‌ها مانند Liza Koshy)
پست‌های سبک زندگی مانی گویترز بهرحال چیزی هستند که ظاهری موثق و قابل اعتماد به او می‌دهند. او مطالبش را درمود مثبت بودن بدن و حتی درمورد عمل بازیابی پیوند مو که داشته به انتشار گذاشته است.


 

7) نیکی د جاگر

مثل بسیاری از اینفلوئنسر‌ها، نیکی د جاگر یا @nikkietutorials (در اینستاگرام) کار خود را در یوتیوب آغاز کرد.
آموزش‌های آرایشی او روی کارهایی متمرکز است که چهره فرد را به کلی تغییر می‌دهند از فشن سطح بالا و مدل‌های شیک گرفته تا ظاهرهایی که مربوط به این دنیا نیستند! و اگر کار چنین استعدادی نبود ممکن بود عجیب و غریب تلقی شوند. کافیست نگاهی بیندازید به ظاهر “نیمه ماسک” او در اکتبر 2018 و یا ظاهر “گرینچ” کشنده‌ی او در نوامبر 2018.
او همیشه ویدیوهای آموزشی در یوتیوب پست کرده و محصولات و برندهایی که استفاده می‌کند را منشن می‌کند. او با برندهایی مانند FacialTox, Maybelline و Marc Jacobs Beauty کار کرده است.


 

8) نائومی گیانوپولوس

با بیش از 20 سال تجربه عجیب نیست که نائومی گیانوپولوس بیش از 7 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد.
این اینفلوئنسر زیبایی معمولا ویدیوهای آموزشی پست می‌کند که در آنها انوع مختلف ترکیب آرایش چشم و لب را برای مردم شرح می‌دهد تا خودشان آنها را امتحان کنند. همراه با تغییرات چهره با طیف گسترده‌ای از مدل‌ها با قومیت‌های و رنگ پوست مختلف.
او همچنین به تازگی خط جدید آرایش مخصوص خود را راه‌اندازی کرده اما هنوز با برندها و هنرمندان دیگر همکاری می‌کند.


 

9) زوئی ساگ

با تنها 29 سال سن، زوئی ساگ یک اینفلوئنسر زیبایی برتر است با مقام کاری متفاوت در دهه اخیر.
این اینفلوئنسر بریتانیایی از یوتیوب، با ساخت محصولات زیبایی و ویدیوهای فشن شروع کرد. ساگ از آن زمان یک امپراتوری زیبایی واقعی با نزدیک 12 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام و 10 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام ساخته‌است. او همچنین خط تولید لوازم زیبایی و سبک زندگی مخصوص خود را راه‌اندازی کرده‌است، زئولا را تاسیس کرد و رکورد بیشترین فروش هفته اول از یک نویسنده با اولین رمانش را شکست، با کتاب رمانی به اسم Girl Oniline. او برندهای زیبایی مانند ColorPop Cosmetics، همراه با بعضی از برندهای سبک زندگی مانند Made و Urban Outfitters Home را ترویج می‌دهد.

View this post on Instagram

G O O D B Y E . T W E N T Y E I G H T✨. . Tomorrow I turn 29 & I’m reflecting on my year of being 28 before my final 365 days of being able to say “I’m in my twenties” ? It’s been a year of ups & downs (such is life) but mostly a year of redirection, big decisions & self assurance. Here’s to another year of being unapologetically weird, laughing at things nobody else finds funny, dancing to s club 7 in the shower, spending too much money on takeaways, making memories with people I love, being a bit blunt, giving less of a shit about what people think about me, following my heart, exploring new places, being there for others, buying more throws than I need, going to bed at 8.30pm, having the occasional night out for @markyyferris, obsessing over tv shows, kissing my dog & @alfiedeyes into oblivion, not drinking enough water, making messy little piles around the house, eating too much chocolate, wearing unflattering pjs, smiling so much my face hurts, being extra when hosting every and any occasion, being a perfectionist, demanding massages, living in the moment & making the most of every day! . . I feel like I just wrote my cv or some extravagant online dating profile! ? either way, it’s nice not to feel like anything has to change at all & carry on being me. Age is just a number after all! What traits/things will you take through every birthday you have? ?. . ? : @mattholyoak. ?: @alexandrafullerton. ?: @pixiwoo. ??‍♀️: @samantha.cusick.

A post shared by Zoë Sugg (@zoesugg) on


 

10) شایلا میشل

شایلا میشل یا @makeupshayla یکی دیگر از اینفلوئنسر‌های زیبایی و سفیر برند ColorPop Cosmetics است که 2.7 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد.
او ترکیبی از پست‌های آرایشی، زیبایی و فشن را در اینستاگرامش ارائه می‌دهد، از موضوعات غیر مهم گرفته تا خیره کننده. برای هرکس چیزی (پستی) وجود دارد و مهم نیست از چه ظاهری برخوردار است همه آنها خیره‌کننده بنظر می‌آیند.
میشل از یوتیوب بعنوان تریبونی برای انتشار ویدیو های آموزشی آرایش خود استفاده می‌کند، با سخنان نیش‌داری که در اینستاگرام منتشر می‌کند. پست‌های دیگر او در اینستاگرام دارای تبلیغات سنگینی هستند که برندها و محصولاتی که در ظاهرهای آرایشی و تجهیزات او درگیر هستند را لیست می‌کند تا دنبال‌کننده هایش را به روز نگهدارد.


 

11) کول

لیدر تشویق کننده در مسابقات که اینفلوئنسر زیبایی تبدیل شد، کول یک اینفلوئنسر مرد دیگر در لیست ماست که 345 هزار دنبال‌کننده دارد. این ستاره درحال رشد ظاهرهای زیبایی و آموزش‌های ویدیویی خیره‌کننده‌ای را به انتشار می‌گذارد. بسیار محدود و گاها ظاهرهای آرایش شده‌ی عجیب و غریب.
او با برندهای آرایشی مانند Benefit, Sleek و Raldh Cosmetics همکاری می‌کند.

View this post on Instagram

Three is better than one ?? ———————————————— ??Hey DIVAS!❤️? • ?It’s GIVEAWAY ROUND 2!!! Me and my SISTERS have teamed up to bring you a MASSIVE giveaway valued at over $3,000! ?2 winners will be chosen from each post. So there will be a total of 6 winners. ?? ———————————————— ⬇️RULES⬇️ – 1. Must be following @cohlsworld @zackaryvang & @laviedunprince (We will be checking!) ? 2. LIKE this photo ? 3. TAG 3 of your friends below! (They must be following as well!) 4. For an EXTRA entry *screenshot* this photo & tag us on your IG stories! ? • ?GOODLUCK!? • *BTW* this giveaway is INTERNATIONAL and closes at 11:59pm PST on 4|21|19! #giveaway ————————————————

A post shared by C O H L (@cohlsworld) on


 

12) رین رودریگز

زیبایی تماما در طلا و نقره نیست. بعنوان ارائه‌ای بدون عدد و رقم قابل توجه در این لیست ما به شما اینفلوئنسر پیشنهادی، رین رودریگز و یا @gothfruits با 146 هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام را معرفی می‌کنیم.
با موهایی دیدنی به رنگ نارنجی روشن، پیرسینگ‌های متعدد روی صورت، ترکیبی از آرایش با رنگ سرخ و رنگ‌های فشن، رودریگز همچنان بعنوان فشن سطح بالا و ستودنی موفق است.
چالش ترکیب رنگ جسورانه‌ی آنها همه تصورات را از اینکه یک آرایش طبیعی باید به چه شکل باشد بپیش‌بینی کرد و مقداری بوالهوسی به همراه داشت.
آنها با برندهایی چون Milk Makeup و Urban Decay Cosmetics همکاری می‌کنند و برای Ink of Elation نیز پست تبلیغاتی گذاشته‌اند.


 

13) پنلوپه گون

هنگامی که رین رودریگز به بوالهوسی و شادی بربر گونه خدمت می‌کند، پنلوپه گون خدمتگزار اوست، فشن در سطح بالا برای 305 هزار دنبال‌کننده اش. مستقیم و بدون هیچ تعقیب کننده‌ای.
استایل کاری این مدل و اینفلوئنسر زیبایی معمولا در خط های تیز و ژست‌های قدرتمند است. از طرف دیگر ویدیوهای آموزشی آرایش او معمولا لحظات شادی را شامل می‌شوند که به سادگی محاطبین را جذب می‌کنند.
گون با برندهایی همچون Fenty Beauty, ColorPop Cosmetics, kat von D beauty و… همکاری می‌کند.

View this post on Instagram

Be careful who you share your light with, not everyone is worthy. Some will try to dull your shine and drain your energy. If you feel worse about yourself after being with someone, let them go, without bitterness. Be grateful for the lesson. Make room in your life for someone who is deserving. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Photo – @stoney_darkstone Clothing: @katieannmcguigan Nails – @yasmineelwakil Mua/model – @pennold Styling – @sonianavastyle Assisting – @surfin_mermaid Assisting – @giovannnacantone_gigi Location- @southamstreet Makeup used – @fentybeauty @katvondbeauty @nyxcosmetics_uk @nyxcosmetics @ctilburymakeup @tartecosmetics ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #londonfashion #londonstyle #editorialmakeup #editorialfashion #londonmodel

A post shared by PENELOPE GWEN (@pennold) on


 

14) کریستینا پارگا

برای مشاهده جنبه تیره‌ تر اینفلوئنسر‌های زیبایی @depechegurl را در اینستاگرام چک کنید و شما با علاقه‌مندی خودتان را در میان 719 هزار دنبال‌کننده او خواهید یافت.
بنیان گذار برند لوازم آرایشی،Cryptic Cosmetics، کریستینا پارگا اهل هالیوود است با استعدادی برای آرایش تیره‌ی چشم‌گیر، با خط‌های تمیز و تیز و لب تقریری.
او با برندهایی مانند Lime Crime Makeup, Gerard Cosmetics همکاری می‌کند، و برای Kiehl’s تبلیغ کرده همانند کمپینی برای آگاهی از سرطان سینه (که آنرا تبلیغ کرده‌است)


 

15) کلسیانا فیتزپاتریک

هنرمند آرایشی براساس ونکوور، کلسیانا فیتزپاتریک، یک اینفلوئنسر زیبایی همراه با نخ پیچ‌خورده است. با 253 هزار دنبال‌کننده، فیتزپاتریک کتاب قواعد آرایش را برای “چگونه آنرا صنعتی کنیم” کنار گذاشته با توجه به یک شعار : “بطرز پرخاشگرانه‌ای خودت باش” که در نوامبر 2018 به Dazed Digital گفت.
اکاتت فیتزپاتریک سرزمین عجایبی از زیبایی رنگارنگ است، از ظاهر های آرایش چشم تا عکس های فشن و کارهای خیره‌کننده خود‌ش روی دیگران.
او با برندهایی مانند Look Hunter Apparel, Noctex Cosmetics و Joanna Keller Beautique. او همچنین مدافع راستین آرایش بی ظلم و ستم است و فعالانه با تست محصولات آرایشی روی حیوانات مبارزه می‌کند.


 

16) کو کیولا

جایی که کلسیانا دلبری تاریک و خشن را ارائه می‌دهد، اینفلوئنسر فنلاندی، کو کیولا و یا @roseshock، اینجاست تا مهم‌ترین ویژگی زیبایی را به ارمغان بیاورد همراه با ترکیبی الکتریکی از خشونت، کاسپلی، بوالهوسی، فشن سطح بالا و ظاهر هایی تقریبا مجازی.
این جوان 24 ساله ساکن هلسینکی تعداد 191 هزار دنبال‌کننده دارد و با برندهایی مانند Nyx Cosmetics Nordics, Rockstar Wigs و SugarPill Cosmetics به خود می‌بالد. او همچنین با برندهای مراقبت و رنگ‌آمیزی مو مانند Living In Colour همکاری می‌کند.

View this post on Instagram

Do you prefer blonde or black hair? ✨ before I get to all the spoopy halloween looks I thought I’d share these oh so ordinary faces from the other day haha. Wigs from @star.style.wigs , eyeshadows and lipstick are from the @sugarpill x @trixiemattel Oh Honey!collection ,eyeliner is That’s the Point liquid liner by @nyxcosmetics @nyxcosmeticsnordics , lenses are from @ohmykitty4u (use the code ROSESHOCK for a discount), lashes are Exaggerate 145 by @eylureofficial , foundation is Sculpt Excellence foundation by @makeupstore , contour done with @vivaladivacosmetics Powder contour palette, highlighter is Glazed Donut by @ofracosmetics from @oletkaunis.fi , hat from @hm , eyebrows done with @katvondbeauty Signature eyebrow pencil in Dark Brown #nyxnordics #nyxcosmetics #makeupstore #kvdlook #katvondbeauty #vivaladiva #eylure #sugarpill #sugarpillcosmetics #sephora #ohmykitty4u #oletkaunis #ofra #ofracosmetics #trixiemattel #blonde #barbie #sugarpillxtrixie #starstylewigs

A post shared by RoseShock (@roseshock) on


 

17) کیانا نائومی

با وجود برندهای قدرتمندی مانند Sephora و Fossil در 19 سالگی این خالق محتوای بعدی شروع پیش‌رونده‌ای در صنعت زیبایی محسوب می‌شود.
کیانا کانال یوتیوبی با کمی کمتر از 700 هزار دنبال‌کننده و حساب اینستاگرام با 146 هزار دنبال‌کننده دارد.
در اینستاگرام او معمولا به وبلاگ نویسی درمورد سبک زندگی می‌پردازد، اما او با Sephora در ظاهرهای ماهرانه و آرایش‌های طبیعی اش همکاری می‌کند. کانال یوتیوب اش کمی گسترده تر است : اینجا او درباره فشن، زیبایی، و حمل و نقل مواد آرایشی، ویدیوهای جعبه گشایی از محصولات، و حتی پخت و تزئین مجدد مواد آرایشی پست می‌کند. چیزی (هر چند کوچک) برای همه وجود دارد.


 

18) ماریانا هویت

ماریانا هویت یک اینفلوئنسر زیبایی تثبیت شده و همچنین یک تاجر زن است.
همراه با اینفلوئنسر بعدی لیست ما، هویت Summer Fridays را تاسیس کرد، خطی از ماسک های صورت طبیعی، گیاهی، بدون ظلم علیه حیوانات، در محدوده ای از موارد خاص مختلف از پوست خشک گرفته تا کمک به شما در برآمدن از عهده جت زدگی (ناراحتی ناشی از مسافرت هوایی).
هویت 874 هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد و با برندهایی مانند Smith & Cult, Ipsy و Armani Beauty همکاری می‌کند.

View this post on Instagram

about to hop on flight 26 of 2019 ✈️ #jetlaglife

A post shared by Marianna Hewitt (@marianna_hewitt) on


 

19) لاورن گورس

با نصفه‌ی دیگر اینفلوئنسر تاجر زن که در پشت پرده‌ی Summer Fridays فعالیت می‌کند آشنا شوید.
لاورن گورس 101 هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد اما خودش را از آرایش‌های طبیعی ساده کنار می‌کشد، همراه با ویدیوهای آموزشی مراقبت از مو و تصاویری از فرزندش، خانواده و سبک زندگی.
او با برندهایی مانند Ouai Haircare, Igk Haircare و Pantene و البته برند خودش Summer Fridays همکاری می‌کند.


 

20) کاستانیا مونت وگا

کوچکترین اینفلوئنسر در لیست ما، کاستانیا مونت وگا اینفلوئنسر زیبایی کوچک 18 ساله ایست که از خانه‌اش در کنار اقیانوس آرام در کالیفرنیای شرقی آفتابی تاثیراتی ایجاد می‌کند.
نگذارید تعداد دنبال‌کننده‌های اینستاگرام او شما را ناامید کند، اینفلوئنسر‌های کوچکتر معمولا بطرز شگفت انگیزی دنبال‌کننده استخدام می‌کنند تا به آنها در بکار گرفتن پست هایشان کمک کنند و آنها را در کمپین های متمرکز بر تغییرات بهتر از اینفلوئنسر‌های بزرگ کنند. برای انتخاب اینفلوئنسر‌های بزرگ در مقابل کوچک و کسب اطلاعات بیشتر به ثبت نام کنید.
پست‌های وگاس، غیر جدی و شوخی هستند اما ویترینی برای نمایش استعداد واقعی در آرایش به حساب می‌آیند، چه روی چشم‌هایش تیم گل آفتابگردان با قابی از گل‌های کوچک باشد چه ظاهر ی مانند پری دریایی با پلک‌های پولک‌دار باشد او استعدادی در چهره‌های شیک و فانتزی دارد.

 

21) آرون استورمز

این اینفلوئنسر زیبایی اینستاگرام با ابداعات آرایش چشم غیر مرسوم دارد اسمی برای خودش دست و پا می‌کند. ارزش محصولات محتوایی او کمی پایین است اما دید و استعداد هنرمندی آرایش، حرف خودش را می‌زند.
21 ساله و ساکن هند آرون استورمز متخصص آرایش چشم است. با ظاهری مانند قوی سیاه که با لنزهای قرمز و مشکی کامل می‌شود، برای فهم دیزاین‌های گلدار و ظاهرهای سه بعدی هندسی، استورمز تاکنون 63.2 هزار دنبال‌کننده دارد. او کسی است که امسال باید مورد توجه قرار بگیرد.


 

انتخاب بهترین

انتخاب اینفلوئنسر زیبایی مناسب در اینستاگرام به شدت به برند شما و مخاطبین و نیازهای آن بستگی دارد. برای کسب موفقیت واقعی در این فضای رقابتی شما باید اینفلوئنسر‌هایی را پیدا کنید که به شما برای بدست آوردن مخاطبین جدید کمک می‌کنند. پیدا کردن اینفلوئنسر‌هایی که بطور طبیعی برای محصول مناسب هستند به همکاری شما کمک می‌کند تا از ساخت تبلیغات ساده فراتر برود.
با استفاده از سینرجی مدیا شما می‌توانید به بزرگترین مرکز اطلاعات اینفلوئنسر‌ها دسترسی داشته باشید که به شما کمک بزرگی می‌کند. ساعت‌ها از زمان با ارزش خود را ذخیره کنید و اینفلوئنسر‌ها را با توصیه‌های هوشمندانه ما بر اساس علایق مخاطبین مخصوص خود برای انتخاب بهترین اینفلوئنسر در یک نگاه کلی انتخاب کنید.

Admin
نویسندهAdmin

دیدگاهتان را بنویسید